تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ، ساختمان برتر سرویس

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

امروزه لپ تاپ ها به ابزاری ضروری در زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده اند. از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا کارمندان و متخصصان، همه به نوعی از لپ تاپ ها در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. در میان برندهای مختلف لپ تاپ، ایسر به عنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندها در جهان شناخته می شود. ایسر تنوع گسترده ای از لپ تاپ ها را برای نیازها و سلیقه های مختلف ارائه می دهد.

با همه این تعاریف این لپ تاپ ها نیز امکان دارد دچار مشکلاتی شوند که یکی از این رایج ترین مشکلات , مشکلات مربوط به باتری لپ تاپ میباشد که میتواند باعث کاهش عملکرد و کارایی لپ تاپ شما شود البته جای نگرانی نیست چرا که ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر آماده خدمت رسانی و رفع تمامی مشکلات مربوط به لپ تاپ ایسر شما هستیم

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات نرم افزاری

مشکلات ایجاد شده در سیبستم عامل را مشکلات نرم افزاری مینامند.اگر گوشی شما به مشکلات نرم افزاری دچار شود ما برایتان حل خواهیم نمود.

تعمیرات برد و سخت افزار

ایرادات سخت افزاری میتواتند شامل کارنکردن بلوتوث ، کارنکرن تشخیص چهره ، کارنکردن بلندگو ها ، آب و ضربه خوردگی و یا ... باشد.

تعمیر و تعویض ال سی دی

انواع ال سی دی های کپی ، های کپی و اورجینال در بازار برای این مدل موجود میباشد.در مجموعه ما میتوانید کیفیت اورجینال را پیدا کنید.

تعویض باتری اورجینال

باتری های فیک و بی کیفیت میتوانند به برد دستگاه شما آسیب برسانند لذا ما فقط باتری های اورجینال برای شما استفاده میکنیم.

تعمیر و تعویض دوربین

دوربین های آیفون ممکن است بر اثر ضربه تصویر یا قدرت فوکوس خودشان را از دست بدهند در این حالت تنها راه تعویض دوربین است.

تعویض درب پشت و فریم

در صورت شکستن درب پشت ، درب پشت قبلی باید توسط لیزر و دستگاه های مخصوص برداشته شود که این امر را برایتان انجام خواهیم داد

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر

باتری لپ تاپ ایسر، مانند هر باتری دیگری، عمر محدودی دارد. به طور متوسط، عمر باتری لپ تاپ ایسر بین 2 تا 3 سال است. پس از این مدت، باتری به تدریج ظرفیت خود را از دست می‌دهد و شارژ آن زودتر خالی می‌شود. در نهایت، باتری به طور کامل از کار می‌افتد و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

علاوه بر پایان عمر مفید، عوامل دیگری نیز می‌توانند عمر باتری لپ تاپ ایسر را کوتاه‌تر کنند و شما را مجبور به تعویض زودهنگام آن کنند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • استفاده از برنامه‌های سنگین
  • روشنایی زیاد صفحه نمایش
  • استفاده از Wi-Fi و بلوتوث
  • گرمای زیاد
  • شارژ بیش از حد
  • استفاده از باتری‌های غیر اصل

در صورت خرابی باتری لپ تاپ ایسر شما دو گزینه رو به روی خود دارید. تعمیر و تعویض

در برخی موارد که باتری آسیب شدید ندیده باشد قابل تعمیر میباشد ولی در برخی مواردی که امیدی به تعمیر نیست و یا عمر باتری تمام شده است تعویض بسیار مقرون به صرفه تر است.

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعمیر باتری لپ تاپ ایسر

همانطور که گفته شد، باتری لپ تاپ ایسر ممکن است خراب شود. این خرابی می‌تواند قابل تعمیر یا غیرقابل تعمیر باشد. در موارد غیرقابل تعمیر، عمر مفید باتری تمام شده و نیاز به تعویض کامل آن است.

اما در مواردی که امکان تعمیر باتری وجود دارد، اگر لپ تاپ ضربه دیده باشد یا مایعات به آن نفوذ کرده باشد، ممکن است برد و یا باتری دچار سولفات و یا شکستگی شده باشد.که در این صورت، نیاز است که لپ تاپ به طور کامل باز شده و سپس نسبت به تعمیر باتری اقدام شود. این کار نیاز به یک متخصص و تعمیرکار ماهر دارد، زیرا باتری بخش مهمی از لپ تاپ است و خرابی آن می‌تواند باعث کاهش عملکرد لپ تاپ شود. همچنین ما در نمایندگی تعمیرات ایسر آماده هرگونه خدمت رسانی به شما عزیزان میباشیم.

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

همانطور که می دانید، باتری لپ تاپ ایسر به راحتی قابل جدا شدن و تعویض است. اما گاهی اوقات پس از تعویض باتری، لپ تاپ آن را شناسایی نمی کند. در این صورت، دو مشکل اصلی می تواند وجود داشته باشد:

  1. مشکلات سخت افزاری
  2. مشکلات مربوط به باتری

این مشکلات دلایل مختلفی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد اگر لپ تاپ شما به دلیل مشکلات سخت افزاری کار نمیکند باید لپ تاپ خود را به یک نمایندگی تعمیرات لپ تاپ نشان دهید تا مشکل را مورد بررسی قرار دهند ولی اگر با مشکلات مربوط به باتری مواجه شدید به این دلیل است که از باتری غیر اورجینال استفاده کردید که باعث بروز مشکلاتی برای خود لپ تاپ و برد آن میشود.

تعویض باتری لپ تاپ
تفاوت باتری اورجینال و غیر اورجینال

تفاوت باتری اورجینال و غیر اورجینال لپ تاپ

انتخاب باتری مناسب برای لپ تاپ ایسر شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. باتری لپ تاپ، منبع انرژی آن است و بدون آن، لپ تاپ شما کار نخواهد کرد. دو نوع باتری در بازار وجود دارد: اورجینال و غیر اورجینال. هر کدام از این نوع باتری‌ها مزایا و معایب خود را دارند.

کیفیت:باتری‌های اورجینال توسط شرکت سازنده لپ تاپ یا شرکت‌های معتبر دیگر تولید می‌شوند. این باتری‌ها از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته می‌شوند و در نتیجه، عمر طولانی‌تر و عملکرد بهتری دارند.

سازگاری:باتری‌های اورجینال با لپ تاپ شما به طور کامل سازگار هستند. این باتری‌ها به طور کامل با لپ تاپ شما تست شده‌اند و بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.

عملکرد:باتری‌های اورجینال عملکردی مطمئن و قابل اعتماد دارند. این باتری‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی به درستی کار می‌کنند و شما می‌توانید از لپ تاپ خود بدون نگرانی از خالی شدن ناگهانی شارژ باتری استفاده کنید.

تنها نقطه قوت در باتری های غیر اورجینال قیمت آن میباشد که با توجه به کیفیت بدی که دارد قیمت پایین تری نسبت به باتری اورجینال دارد.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

تعمیر سلول های باتری لپ تاپ ایسر

باتری لپ تاپ ایسر از تعدادی سلول لیتیوم یونی تشکیل شده است. هر سلول یک واحد مجزا است که ولتاژ و ظرفیت مشخصی دارد. با گذشت زمان، سلول‌های باتری فرسوده می‌شوند و ظرفیت خود را از دست می‌دهند. این امر باعث می‌شود که عمر باتری لپ تاپ کوتاه‌تر شود و زودتر شارژ خالی شود.

در برخی موارد، امکان تعمیر سلول‌های باتری لپ تاپ ایسر وجود دارد. این کار توسط متخصصان انجام می‌شود و شامل تعویض سلول‌های آسیب‌دیده باتری می‌شود. تعمیر سلول باتری معمولاً هزینه کمتری نسبت به تعویض کامل باتری دارد.

تعمیر یا تعویض سلول‌های باتری لپ تاپ ایسر به عوامل مختلفی مانند میزان خرابی باتری، هزینه تعمیر و تعویض و نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال راه حلی کم‌هزینه هستید و عمر باتری لپ تاپ شما برایتان اهمیت زیادی ندارد، تعمیر سلول باتری می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما اگر به دنبال راه حلی دائمی و مطمئن هستید و می‌خواهید از مزایای یک باتری جدید بهره‌مند شوید، تعویض باتری لپ تاپ بهترین گزینه است.

تعمیر سلول های باتری لپ تاپ
باد کردن باتری لپ تاپ ایسر

باد کردن باتری لپ تاپ ایسر

بر خلاف تصور عموم باتری های لپ نیز مانند باتری های موبایل قابلیت باد کردن و متورم شدن را دارند . که این اتفاق بسیار خطرناک است زیرا باد کردن باتری لپ تاپ ایسر میتواند منجر به انفجار شود و باعث نابودی کلی لپ تاپ شود پس بهتر است اگر با باد کردن باتری لپ تاپ مواجه شدید فورا جهت تعویض آن اقدام نماید.

از علایم باد کردن باتری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • متورم شدن باتری: واضح ترین علامت باد کردن باتری، متورم شدن آن است. اگر متوجه شدید که باتری لپ تاپ شما متورم شده است، باید فوراً آن را از لپ تاپ خارج کنید و از استفاده از آن خودداری کنید.
  • کاهش عمر باتری: اگر عمر باتری لپ تاپ شما به طور ناگهانی کاهش یافته است، ممکن است باتری باد کرده باشد.
  • خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ: اگر لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش می شود، ممکن است مشکل از باتری باشد و یا شاید مشکل از سخت افزار لپ تاپ شما باشد که در مواجه با این اتفاق بهتر است برای رفع مشکلات لپ تاپ خود را به یک تعمیرگاه ببرید.
  • مشکلات صفحه نمایش: اگر صفحه نمایش لپ تاپ شما مشکلاتی مانند خطوط عمودی یا افقی دارد، ممکن است مشکل از باتری باشد.البته دقت فرماید این مشکل امکان دارد به دلیل مشکلات ال سی دی نیز باشد.

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

آبخوردگی باتری لپ تاپ ایسر

همانطور که به آن اشاره شد آب و مایعات دشمن و عامل اصلی خرابی وسایل الکترونیکی میباشند. باتری لپ تاپ ایسر هم از این قضیه جدا نیست. چرا که آب به راحتی از قسمت کیبورد میتواند وارد برد و در نهایت وارد باتری لپ تاپ شود . بسیاری از مشکلات از جمله اتصالی و یا باد کردن باتری به دلیل نفوذ مایعات به داخل باتری میباشد.

در صورتی که به درون پ تاپ شما آب وارد شد سعی نکنید آن را روشن کنید و در مرحله اول باتری را در بیاورید و آن را خشک کنید سپس نسبت به خشک کردن خود لپ تاپ اقدام نماید که البته پیشنهاد ما این است لپ تاپ خود را به یک تعمیرگاه ببرید تا تمامی قطعات داخل لپ تاپ را با دقت خشک نماید زیرا نفوذ آب به داخل لپ تاپ در مرور زمان اثرات خود را میگذارد.

ریختن آب روی لپ تاپ

سوالات متداول درمورد تعمیر باتری لپ تاپ ایسر