تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ، ساختمان برتر سرویس

تعمیرات-کامپیوتر-ایسر

نمایندگی تعمیرات کامپیوتر acer

تعمیرات کامپیوتر ایسر و پردازنده ‌ی بکار رفته در ‌این کامپیوتر، که در آن گرافیک کمپانی این تل با فرکانس ۱.۵ گیگا هرتزی به کار رفته. با دقت به ساختار گرافیکی کامپیوتر ایسر نباید از این دستگاه توقع فعالیتهای گرافیکی سنگین داشت. کلا این دستگاه برای آن مجموعه از کاربرانی مطلوب میباشد که بدنبال دستگاه سبک و تر و تمیز برای انجام شغلهای روزانه و سبک میباشند. این دستگاه برای استعمال در اداره ها، سازمان‌ها، کمپانی‌های تجاری اداری و مثال‌هایی این‌ چنینی میباشد. در این مقاله ی نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسر به صورت تخصصی به شرح اجزای این دستگاه پرداخته خواهد شد.

پیش از پرداختن به شرح تخصصی اجزا مربوط به تعمیر ایسر می توانیم نگاهی به خصوصیت‌های این دستگاه و ویژگیها آن داشته باشیم. کامپیوتر ایسر با دقت به خصوصیت‌هایی که داراست یک دستگاه متوسط مقاموم طلوب برای شغلهای روزانه و عادی میباشد. سخت افزار بکار رفته در ‌این کامپیوتر چندان قوی و مطلوب نیست.

 

تعمیرات تخصصی کامپیوتر ایسر

بعضی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده گردیده در تعمیرات کامپیوتر ایسر در ‌این بخش اشاره گردیده و طرز رفع آن توضیح داده خواهد شد. یوزرها این دستگاه میتوانند در مواقع مشاهده هر سیر تکامل گونه های دشوار سخت افزاری و یا اینکه نرم افزاری به نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسر مراجعه کرده و خدمت‌های تخصصی مربوط به تعمیرات کامپیوتر ایسر را اخذ کنند. شایان ذکرمیباشد همگی سرویسها ارائه گردیده بوسیله کارشناسان این شرکت مشمول گارانتی و ضمانت میباشد.

 

رایانه‌ی رومیزی Acer Nitro 50
رایانه‌ی رومیزی Acer Nitro 50

تعمیر و افزایش رم کامپیوتر

گونه های دیگری که ممکن میباشد در تعمیرات کامپیوتر ایسر تولید گردیده و تلاش این دستگاه را با نقص‌ مواجه سازد، معیوب بودن رم یا اینکه کافی نبودن گنجایش رم میباشد. دراین حالت نیاز میباشد تا کارشناسان تعمیرات کامپیوتر ایسر جهت تعویض و یا اینکه افزایش رم کامپیوتر مبادرت کنند. در رابطه با رم بکار رفته در کامپیوتر‌های مدرن باید بدانید که ‌این رم غالبا از گونه DDR4  میباشد. در شرایطی که رم بکار رفته در کامپیوتر رمDDR3  باشد در معنای سابقه دار بودن آن میباشد. برای رم های کامپیوتر، گنجایش رم و واحد سنجش فرکانس رم کامپیوتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌ است. فی مابین کامپیوتر‌های موجود در بازار، گونه های میانگین دارنده چهار الی هشت گیگابایت رم میباشند که قاعدتا گنجایش های هشت گیگابایتی مطلوب‌ترند.

 

تعمیر پورت‌ کامپیوتر

یکی از دیگر از خدمت‌های تخصصی مربوط به تعمیرات کامپیوتر ایسر، خدمت تعمیر پورت‌های این دستگاه میباشد. در تعمیر پورت‌های این دستگاه نیاز میباشد تا قابلیت و امکان یا اینکه عدم قابلیت و امکان تعمیر این قطعات مشخص و معلوم شود. در حالتی که قابلیت تعمیر پورت‌ها وجود نداشته باشد، پورت معیوب با یک مثال جایگزین خواهد شد. در رابطه با پورت‌های کامپیوتر باید بدانید که هر چه تعداد پورتها، به ویژه ‌پورتهای USB بیشتر باشد، تجهیزات بهتری برای رابطه با وسایل جانبی مهیا خواهد بود. ولی در ‌این دستگاه‌ها دو درگاه تصویری VGA و HDMI که برای اتصال به نمایشگرها مانند کامپیوتر، تلویزیون و پروژکشن گزینه استعمال قرار میگیرند نیز اهمیت ویژه‌ای دارا هستند.

 

تعمیرات نرم افزاری کامپیوتر

یکی‌ از دیگر از خدمت‌های تخصصی مربوط به تعمیرات کامپیوتر ایسر، خدمت تعمیرات نرم نرم افزاری میباشد. خدمت‌های تخصصی مربوط با بخش قابل انعطاف نرم افزاری کامپیوتر ایسر نیز با حضور در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسر قابل اخذ میباشد. بعضی از سرویسها مربوط به این بخش عبارتند از:

  • رفع ایراد هنگ کردن کامپیوتر
  • تعمیر خلل خاموش و پر‌نور شدن کامپیوتر
  • رفع اختلال خاموشی ناگهانی کامپیوتر
  • رفع خطاها مرتبط با عدم سازش برنامه ها در ورژنهای سیستم
  • دانلود، به روز و نصب درایورهای مایحتاج
  • رفع اشتباهات احتمالی در نصب تمامی سخت افزاری و نرم افزاری
  • برطرف کردن اشتباهات کانال و وب
  • رفع ایرادات کندی و سرعت کامپیوتر
  • حل خطاها مرتبط با ویروسها، آنتی ویروسها و آپ تو دیت آن تی ویروس، نصب بازی، اپلیکیشن، درایور

شایان ذکر میباشد همه سرویسها ارائه گردیده در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسر مشمول گارانتی و ضمانت میباشد.

تعمیرات کامپیوتر ایسر

تعمیرات کامپیوتر ایسر در محل

تعمیر کامپیوتر ایسر در محل به درخواست‌های مکرر و گوناگون مراجعان، به لیست خدمت‌های این مجموعه، افزوده شده ‌است.

با استعمال از خدمت تعمیرات کامپیوتر ایسر در محل نیازی به صرف انرژی و وقت برای یافتن نماینگی تعمیرات کامپیوتر ایسر وجود ندارد و کلیه تعمیرات مشقت بار سخت افزاری و قابل انعطاف نرم افزاری کامپیوتر ایسر، در محل متبوع انجام خواهد شد. تعمیرکاران اعزامی جهت تعمیرات کامپیوتر ایسر در محل، محدودیتی در قضیه تعمیر ندارند و توانمند به رفع،  تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص تولید گردیده در ‌این دستگاه میباشند.

 

تعمیر مین برد

مین یا برد اصلی، یکی قسمتهای کلیدی دستگاهها یا الکترونیکی است که بخش اعظمی از قطعات دیگه رو هم در اختیار گرفته و به نوعی، نقشه دایتگری رو برعهده داره. این قطعه درکامپیوتر هم در نظرگرفته شده وکارایی مشابهی داره. معیوب بودن مین کامپیوتر ایسر، میتونه بستر ساز بروز اشتباهات نافرجامی در بتن این دستگاه گردیده و بدین ترتیب، یوزرها رو با دردسرهایی مواجه کنه.

با دقت به اینکه قطعه مربوطه در رابطه با بقیه بخشها و قطعات کامپیوتر کار میکنه، آسیب دیدگی او نمیتونه همه قسمتهای این کالا رو مبتلا به ایرادهای بسیار سختی کنه. لذا لازمه که شما تحت عنوان استفاده کننده، داده ها جامعی در باره خطاها مربوط به اون داشته باشین تا بتونین به شکل مطلوب تعمیرش کنین. بدین ترتیب، میتونین از بروز اشتباهات نافرجامی در قسمتهای دیگه هم پیشگری کنین. ما پیروی این مقاله، نکات جامع و کاربردی رو درباره مین برد کامپیوتر ایسر و تعمیرات کامپیوتر ایسر و این قطعه به شما دوستان گران قدر ارائه میدیم. در حالتی‌ که نیاز به ارشاد طولانی تر داشتین هم میتونین روی مهارت بالای تکنسینهای تعمیرات کامپیوتر ایسر در نمایندگی ایسر بهره ببرید.

 

نمایندگی تعمیرات ایسر در تهران

نمایندگی ‌مجاز تعمیرات ایسر در تهران توسعه یافته‌ ‌ترین تجهیزات و امکانات حوزه تعمیر و فروش را گذاشته تا برگزیدگان و کیفیت عالی‌ترین سرویسها را ارائه کرده و رضایت یوزرها و مشتریان این نماینگی را کسب کند. مشتریان تولیدات ایسر میتوانند به نمایندگی تعمیرات ایسر در تهران مراجعه کرده و با حضور در قسمت تخصصی مربوط به کالا خود تخصصی‌ترین سرویسها مورد نیاز را اخذ نمایند.

خصوصیت مورد توجه نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسر در تهران، ضمانت و گارانتی خدماتی میباشد که بوسیله کارشناسانان موسسه ارائه میگردد؛ مدیر نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسر در تهران به جهت اطمینان از مهارت و علم تخصصی قاب فنی خود، کلیه سرویسها ارائه گردیده دراین موسسه را چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیرات کامپیوتر ایسر گارانتی و ضمانت کرده است. برای رابطه با نمایندگی مجاز تعمیرات کامپیوتر ایسر میتوانید از روش راههای ارتباطی مندرج در وبسایت مبادرت فرمائید.