تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ، ساختمان برتر سرویس

تعمیرات نوت بوک ایسر

نمایندگی تعمیرات نوت بوک ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر یکی از تخصصی‌ترین خدمت‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر با حضور در نمایندگی تعمیرات نوت بوک ایسر قابل اخذ میباشد. درنمایندگی تعمیر ایسر، تیمی از متخصص ترین کارشناسان تعمیرات نرم افزار و سخت افزار لپتاپ ایسر در محل آماده هستند تا خدمات تخصصی مورد نیاز را به مراجعان ارائه کنند.

سرویسهای ارائه گردیده در رابطه با تعمیرات لپ تاپ ایسر اختصاصی فقط برای یک مورد خاص نمی باشد و کلیه خدمت‌ های مربوط به این دستگاه نظیر تعمیر و عوض نمودن باتری لپ تاپ، تعمیر و عوض نمودن کیبرد لپتاپ، ارتقاء مشقت بار سخت افزاری لپ تاپ، تعمیر و عوض نمودن مادربرد لپتاپ، تعمیر و حتی المقدور تعویض نمودن مانیتور لپتاپ، تعمیر اشتباهات قابل انعطاف نرم افزاری لپ تاپ و مواقعی از این دست را شامل میشوند. شایان ذکر میباشد تمامی سرویسها ارائه گردیده به وسیله کارشناسان نمایندگی تعمیرات نوت بوک ایسر ، جز در مواقعی کم نظیر بازیابی داده ها هارد، مشمول گارانتی و ضمانت میباشد. در بخش‌های آتی به برخی از خدمت‌های تخصصی مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر اشاره خوا‌هیم کرد.

تعمیرات نوت بوک ایسر

مواردتعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر همچنان تحت عنوان یکی ‌از شایسته ترین و مقرون به صرفه ‌ترین لپ تاپ ‌های ارزان در بازار، خویش را از دیگر رقبای خویش منقطع نموده است. در واقعیت لپ تاپ ‌های بسیار کم و اندکی موجود هستندکه بتوانند با این دستگاه در همین رنج قیمتی رقابت نمایند. در‌ حالتی که قصد خرید این لپ تاپ را دارید، هیچوقت پشیمان نخواهید شد. مشتریان لپ تاپ ایسر میتوانند در مواقع مشاهده گونه های طاقت فرسا سخت افزاری و یا اینکه قابل انعطاف نرم افزاری در دستگاه خود، به نمایندگی تعمیرات نوت بوک ایسر مراجعه کرده و سرویسها مورد نیاز خویش را اخذ کنند. در بخش‌های بعدی به بعضی از خدمت‌های تخصصی مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر اشاره خواهیم کرد.

تعمیر باتری

اولین و مهمترین اصل جهت مراقبت از باتری لپ تاپ دقت بهتر از و شارژ موجود در باتری میباشد. بهتر میباشد قبل از اینکه شارژ باتری به صفر رسد، پیشگیری کنید. در صورتی که که شارژ باتری دستگاه خالی شد هیچگاه صفحه نمایش آنرا پر ‌نور نکنید. معمولا باتری های لیتیومی لپ تاپ ۲ تا ۳ سال قدمت دارند که ‌این قدمت اثرگذار را با بکارگیری بعضا پیش بینی ها قابل انعطاف نرم افزاری میشود به دستگاها عطا کرد. اما قدمت باتری به عواملی نظیر فناوری ایجاد، کمپانی آفریننده باتری و…نیز بستگی دارد.

اگر از مشتریان لپ تاپ های ایسر میباشید و در حین روزها اخیر متوجه ناکارامدی باتری این دستگاه گردیده‌اید میتوانید جهت تعمیر و یا اینکه عوض نمودن این قطعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر، واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر مراجعه ‌نمایید. خدمت‌های تخصصی مربوط به این بخش از دستگاه و بقیه سرویسها مربوط به تعمیر لپ تاپ Acer Aspire 5750G با حضور در نمایندگی لپ تاپ ایسر قابل اخذ میباشد.

تعمیر صفحه کلید

برای رفع ایرادات صفحه کلید لپ تاپ ایسر، آنچه که مهم میباشد، عیب‌ یابی درست دستگاه و تشخیص طاقت فرسا  سخت افزاری بود نیا اینکه نرم افزاری بودن گونه های اتفاق افتاده میباشد. به عنوان مثال در برخی از کیبوردهای لپ تاپ، سیستمی موجود است که غیرفعال بودن صفحه کلید را به واسطه‌ی پر‌ نور کردن به اطلاع استفاده کننده میرساند.

یک کد ام از نماد‌های قابل انعطاف نرم افزاری بودن انواع اتفاق افتاده آن میباشد که همگی کلیدهای صفحه کلید به طور به طور همزمان فعالیت نکنند. کیبوردهایی نیز میباشند که در مواقع به کارگیری نشدن به طور کاملً غیر فعال میگردند و از فعالیت میفتند. خدمت‌های تخصصی مربوط به این بخش از دستگاه و بقیه سرویسها مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر قابل اخذ میباشد.

تعمیرات نوت بوک ایسر

اشکلات و تعمیر فن

در حالتی ‌که فن و هواکش به طور کامل از کار افتاده باشد یا نیم سوز شده باشد و قابلیت تعمیر آن وجود نداشته باشد، عوض نمودن فن و پنکه لپ تاپ ایسر شایسته ترین آیتم خواهد بود. زیرا هم هزینه چندانی ندارد و هم استعمال از یک فن جدید، تأثیر بسزایی در ارتقا قدمت موءثر بقیه قطعات می باشد. در لپ تاپ های مدرن، دسترسی به باتری لپ تاپ فقطً بعد از بیرون کردن همه قطعات پشت بدنه از پاراگراف ما در برد میسر میگردد.

سفارش میگردد در مواقع عدم داشتن مهارت در حتی المقدور تعویض نمودن و تعمیر فن لپ تاپ، از ویرایش لپ تاپ دوری نمائید تا آسیبی به ما در برد وارد نشود. خدمت‌های تخصصی مربوط به این بخش از دستگاه و بقیه سرویس ها مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر قابل اخذ میباشد.

تعمیر مانیتور لپ تاپ ایسر

در تعمیر مانیتور لپ تاپ در آغاز واحد سنجش عیوب اتفاق افتاده درین بخش بوسیله کارشناسان تعمیرات لپ تاپ ایسر باز‌نگری گردیده و قابلیت یا اینکه عدم قابلیت تعمیر آن با مالک دستگاه با ایشان هماهنگ می شود. کل اشکالات اتفاق افتاده در مانیتور لپ تاپ میتواند به جهت عیوب خویش مانیتور، عیوب های ولتاژ و عیوب بخش گرافیکی سیستم باشد.

دراین موقعیت نیاز میباشد تا بسته به خرابی اتفاق افتاده و علت آن، جهت تعمیر مانیتور مبادرت کرد. در شرایطی ‌که به هر جهت قابلیت و امکان تعمیر مانیتور وجود نداشته باشد، کارشناسان بعد از کسب اذن از مالک دستگاه، جهت حتی المقدور تعویض نمودن مانیتور مبادرت مینمایند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیرات نوت بوک ایسر ، ارائه دهنده تخصصی‌ ترین خدمت‌های مربوط به لپ تاپ های این مارک اعم از فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم و عوض نمودن قطعات به مشتریان و درخواست کنندگان گرامی میباشد. نمایندگیAcer با تجهیزگروه و تیم فنی خود به توسعه یافته ترین امکانات و تجهیزات روز، فضایی مهیا آورده که در آن قابلیت ارائه همگی سرویسهای مایحتاج مشتریان، مبتنی بر قانونها و استانداردهای جهانی آماده عرضه مییاشد.

سرویسها ارائه گردیده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر به وسیله تیمی از کارشناسان دارای تخصص بالا و با به کار گیری از توسعه یافته ‌ترین امکانات انجام می‌پذیرد. نمایندگی ایسر، سرعت، کیفیت و دریافت حقوق منصفانه را سرلوحه واحد سرویسها خویش قرار داده و جهت رضایت مندی هرچه بهتر و بیشتر مشتریان نظارت همیشگی سطح کیفی سرویسها را وظیفه خویش میداند.