تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ، ساختمان برتر سرویس

نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند

نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند

تعمیرات ساعت هوشمند ایسر و خدمت‌های مربوط به این دستگاه، از آن دست خدمات میباشد که تنها می‌بایست بوسیله تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند چابک دست و مجهز به امکانات روز انجام پذیرد. درغیراینصورت، فقط وفقط اشکالات اتفاق افتاده در دستگاه مرتفع نمیشوند، بلکه شاید اکثرا بدلیل اعمال برخی ویرایش‌های ناشیانه، اختلالات دستگاه دو چندان گردیده و قابلیت و امکان بهینه سازی و تعمیرات ساعت هوشمند ایسر در همه شرایط تعمیرات از میان برود.

از همین‌رو، پیشنهاد میشود، دارندگان این دستگاه، جهت خدمت و تعمیر ایسر فقط به مرکزها تعمیرات مجاز این دستگاه مراجعه کنند. اگر چه همچنان نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند در اطرافمان یست، ولی مراجعه به یک نماینگی مجاز تعمیر، که کار‌های خویش را در محدوده اختیارت واتحادیه و زیر نظر این سازمان انجام میدهد، قادر است اخذ سرویسهای تخصصی مربوط به تعمیرات ساعت هوشمند ایسر را تضمین کند. نمایندگی تعمیرات ساعت هوشمند ایسر یکی ‌از تیم‌های فعال در اطراف ما میباشد که توانسته با ارائه تخصصی‌ترین خدمت‌ های مربوط به این دستگاه، نیاز مشتریان ساعت هوشمند ایسر را تأمین و برطرف سازد.

واحد تعمیرات ساعت هوشمند ایسر

باتری بخش جدا نشدنی گجتهای هوشمند میباشد. واقعیت کل کارایی مجموعه دستگاه تحت باتری انجام میگردد. این باتری میباشد که انرژی مورد نیاز تمام اجزای دستگاه را تامین می‌کند تا بتوانند فارغ از نیاز به اتصال به برق، عملکرد داشته باشند. باتری ساعت هوشمند ایسر همچون هر گجت دیگری ممکن است سرگرم عیبهای معمول شود.

به عبارت بهتر این باتری نیز در هر مرحله از شارژ و دشارژ شدن روبه سوی فرسودگی میرود؛ لذا بالاخره روزی میرسد که نیاز دارید این باتری را عوض نمائید. این رخداد، یعنی از دست رفتن کارکرد اول باتری ساعت هوشمند ایسر، معمولا بعد از سه سال به کارگیری مداوم انجام میگردد. میتوانید برای عوض نمودن باتری ساعت هوشمند ایسر، به نمایندگی تعمیرات ساعت هوشمند ایسر رجوع ‌نمایید و نمایندگی آماده میباشد، یک قطعه اصل و اورجینال را جایگزین نماید. فراموش نکنید که استفاده از باتری تقلبی یا اینکه عوض نمودن باتری ساعت هوشمند ایسر به دست تعمیرکاران تعمیرات ساعت هوشمند ایسر نابلد، منجر به استهلاک بقیه قطعات ساعت هوشمند ایسر و عیب آن‌ها خواهد شد.

تعمیرات ایسر ساعت هوشمند

نمایندگی های تعمیرات ساعت هوشمند ایسر

تعمیرات ساعت هوشمند ایسر یکی دیگراز سرویسهای ارائه گردیده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسر میباشد. تعمیرات ساعت هوشمند ایسر در این نمایندگی بوسیله کارشناسانِ با سابقه و باتجربه ‌انجام می‌پذیرد که ضمن فایده‌ مندی از علم روز و احاطه به کلیه قطعات دشوار سخت ‌افزار و نرم  ‌افزاری، امکانات توسعه یافته‌ای در چنگ دارد که تعمیرات ساعت هوشمند ایسر را برای آنها بسیار فنی و آسوده می سازد. سرویسها ارائه گردیده در نمایندگی مجاز تعمیرات ایسر فقط و اختصاص ابه ‌این دستگاه وجود ندارد و بقیه تولیدها ایسر را نیز در بر میگیرد. دیگر واحدهای تعمیرات ساعت هوشمند ایسر در بخشهای بعدی معرفی میگردند.

رفع خرابی صفحه نمایش دستگاه

در شرایطی ‌که مانیتور ساعت هوشمند ایسر به هر دلیل بشکند یا اینکه درگیر تغییر ‌و تحول رنگ شود، بایستی عوض شود. برای عوض نمودن مانیتور ساعت هوشمند ایسر، بایستی به اصل و اورجینال بودن قطعه جایگزین اعتنا نمائید. همینطورال سی دی جایگزین گردیده بایستی با دسته دستگاه مطابقت و همخوانی بی نقص داشته باشد. مثلا اندازه ضخامت ال سی دی در ساعت هوشمند ایسر 1، 42 میلیمترمیباشد.

برای عوض نمودن مانیتورساعت هوشمند ایسر میبایست صرفا از ورژنهای 38 میلیمتری سازگار استعمال شود. اگر این گونه نباشد ساعت هوشمند شما قدرت و کارایی مطلوبی نخواهد داشت و چه بسا در بازه کوتاه با ایرادات بیشتری مواجه می‌گردد. می‌توانید با اطمینان از نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند یاری بگیرید و اینال سی دی صفحه نمایش ساعت خویش را عوض نمایید.

تعمیرات ایسر ساعت هوشمند

بند ساعت هوشمند

گهگاه نیاز دارید که بند ساعت هوشمند ایسرخویش را تعویض و مجدد ببندید. ممکن است بخواهید بند را پاکیزه نمایید یا اینکه یک بند تازه ای را تنظیم نموده اید و می‌خواهید آنرا جایگزین نمائید یا اینکه حتی می‌خواهید تعمیرات ساعت هوشمند ایسر را در دست مخالف خویش ببندید و برای شل کردن بند و دسترسی بهتر به دکمه های دستگاه نیاز دارید که بند را جا به جا نمائید، برای این عمل بایستی دو کلیدی را که در پشت ساعت و در بالای ساعت و زیر آن موجود هست، نگهدارید و بند را به طرفین تکان دهید تا گشوده شود. این فعالیت را برای بند دوم ساعت خویش نیز انجام دهید.

فعلا برای اتصال بند تازه، آنرا از سمت کنار وارد قسمتی که به ساعت متصل میشود، انجام دهید تا صدای کلیک متصل شدن را بشنوید. در شرایطی ‌که بند متصل نشد و یا اینکه صدای کلیک را نشنیدید، بند را اندکی به طرفین تکان داده تا بخوبی متصل گردیده و صدای کلیک آن شنیده شود. معمولا طریقه قرارگیری بندهای ساعت هوشمند ایسر مراحل تخصصی را دارا می باشد که بند کوتاه از سمت بالای ساعت و بند بلندتر از سمت و طرف پایینی به ساعت هوشمند ایسر متصل می‌گردد تا دکمه ‌های آن برای دسترسی راحت  و آسان در سوی بیرونی ساعت قرار گیرند.

هنگ کردن ساعت هوشمند و رفع آن

در نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند در صورتیکه دستگاه شما هنگ مینماید، می‌توانید از روش توضیح داده شده در زیر نسبت به رفع هنگی ساعت هوشمند ایسر استفاده نمایید و آن را به کار بگیرید. در‌حالتی که این قابلیت موجود هست، دکمه کناری ساعت هوشمند ایسر را تا آشکار ‌شدن اسلایدر نگهدارید، بعد از آن پاور آف را به سمت خاموش شدن دستگاه فشار دهید. دکمه کناری را بگیرید تا ساعت مجددا پر ‌نور شود. بایستی بدانید که این ‌شیوه برای حل مشکل اولیه امکان پذیر است. درشرایطی که ساعت هوشمند ایسر هیچ کاری انجام نمی‌دهد، دکمه کناری را به مدت ۱۰ ثانیه نگهدارید تا لوگوی ایسر پدیدار شود. گهگاه ممکن میباشد برنامه خاصی عامل هنگ و کرش ساعت هوشمند ایسر باشد. این برنامه را پیدا نمائید و حذف فرمایید.

اگر میخواهید که خود تعمیرات ساعت هوشمند ایسر را به عهده بگیرید برنامه این دستگاه را در گوشی گشوده، برنامه را گزینش نمائید و آیتم را خاموش نمایید. گهگاه نیز ریست فکتوری میتواند اختلال هنگ کردن ساعت هوشمند ایسر را حل نماید. در Setting  وارد بخش General و بعد Reset گردید. در‌این بخش مورد Erase All Content and Settings  را تعیین نمائید. پس از انجام این عمل میبایست مجدد ساعت هوشمند ایسر را وارد عمل فرمایید. احتمالا اختلال حل شده ‌است، اگر غیر از این بود به نمایندگی تعمیرات ایسر ساعت هوشمند رجوع نمایید.